نشریات به طور منظم گزارش هایی را درباره ی سهام، قدرت و ضعف و وسواس خریداران محصولات تسلا منتشر نمی کنند؛ ولی اطلاع دادن و حواشی مربوط به این برند هر روز در فضای مجازی افزایش می یابد. بااین حال افراد درباره ی محصولات این شرکت سمت اعتدال را احترام گذاردن نکرده و داخل صفحات مدنی نظرات و حرف های مغرضانه ای را بیان می کنند. تا اینکه تصاویری از خرابکاری و خط انداختن روی خودروهای تسلا منتشر می کنند.
کیم از کانال محبوب Like Tesla در یوتیوب نیز سؤالات و نگرانی های مثل در این باره دارد. بسیاری از طرفداران و منتقدان تسلا همچنین سوالاتی مشابهی درباره ی این وضعیت آشفته دارند.
چرا مردم از تسلا متنفرند؟
آنچه بیشتر مالکان تسلا می دانند این است که خودروهای تولیدی این شرکت به چهار دوربین فراهم شده اند که به رخساره ۳۶۰ درجه از آنچه در حوالی خودرو قیافه می دهد فیلم برداری می کنند؛ بنابراین فاش است که آسیب رساندن بوسیله خودرو اندیشه عطا نبوده و درنهایت باعث بنده بی نظیر بزهکار خواهد شد.
دو ماه پیش، انفراد درون کلرادو آمریکا روی هیکل یک تسلا نمونه ۳ با کلید خویشتن خط انداخت؛ با سرایت ویدیوی دوربین های خودرو، این بی تا بوسیله سرعت بازداشت شد. اخباری مثل شیار انداختن، رخداد عمدی و گریختن کردن، لگن و تخریب تجهیزات شارژ بوسیله محصولات تسلا در نشریات و اینترنت وجود دارد.
مقابل نظرسنجی که تو توییتر عمل شد، حدود ۹۰ درصد مالکان خودروهای تسلا اشعار کرده اند که حالت نگهبانی (Sentry Mode) را روی خودروی خویشتن کوشا کرده اند. درون این حالت با نظارت و پایش مداوم اطراف خودرو، هرگونه تحرکی توسط دوربین های خودرو ثبت می شود و در زمان حاضر بودن حضور راننده سطح جدیدی از حفاظت را برای خودروهای تسلا فراهم می یواش. البته با همگی ی این موارد هنوز بی قراری حوادث مختلفی تو رله های شارژ صورت می دهد. برخی از این موارد عمدی نیست، اما همگی ی این اتفاقات داخل ایالات متحده و خانه ی تسلا رخ می دهد.
چرا این حوادث تا این حد برای خودروهای تسلا رخ می دهد و مردم رویت خصمانه ای نسبت بوسیله این انبازی دارند؟ تسلا یک شرکت آمریکایی است که نیروی فقره آمریکایی را همچنین استخدام می درنگ و توانسته است مرزهای علم، فناوری و خلاقیت را تو صنایع خودروسازی و فضایی جابه جا نرم. پس چرا مردم این کشور بوسیله دنبال نابودی آن هستند؟
البته می دانیم که رسانه های ارشد نسبت به تسلا نظر منفی دارد و جهت آن بیشتر به تبلیغ دهندگان بزرگ آن ها مربوط است؛ در مقابل این رسانه ها بیشتر در تسلط انبازی های عظیم نفتی و کارمایه و شرکت های خودروسازی قرار دارد. البته برای برندهای دیگری مانند پورشه، آئودی و مرسدس بنز نیز از این دست اتفاقات رخساره می دهد ولی به دلیل عدم وجود دوربین های حفاظتی تصاویری از آن منتشر نمی شود. اما چیزی که امروزه بسیار واضح بوسیله نظر می رسد، وضعیت دوقطبی موجود برای برند تسلا است.
رویت شما چیست؟بیشتر بخوانید:پیکاپ تسلا ۳۰ آبان رونمایی می شودتسلا مدل 3 جدیدترین تاکسی نیویورکتسلا با عبور از جنرال موتورز، ارزشمندترین خودروساز آمریکا شدپنج نفربر زرهی که می توانند الگوی تسلا باشندنگاهی بوسیله آزمایشگاه ایمنی و تصادف خودروهای تسلا
درباره این سایت